هانکوک و طیف گسترده لاستیک تجاری

هانکوک

هانکوک و طیف گسترده لاستیک تجاری

نمونه محصولات هانکوک برای خودروهای تجاری در نمایشگاه خودرو تجاری 2019 در بیرمنگام قرار دارد که در مرکز نمایشگاه ملی انگستان برگزار می شود.

که در آن طیف وسیعی از لاستیک ها ارائه می شود، از جمله SmartWork برای راه و جاده های خاکی و دامنه SmartFlex برای حمل و نقل بیرون شهری، می توان یافت.

تایر جدید تریلر در حال حاضر در این دامنه در دسترس است. هر دو SmartFlex و SmartWork به عنوان تجهیزات اصلی در وسایل نقلیه مان (MAN)، مرسدس بنز و اسکانیا نصب شده اند.

“برکت امرسون، مدیریت هانکوک” می گوید: “سهم ما از بازار در سال های اخیر به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است، به لطف شهرت ما برای تولید و ارائه  محصولاتی مطمئن با عمر زیاد هنگامی که کسب و کارها بر روی هزینه کمتر در خدمات خود تمرکز دارند.

برت امرسون، مدیر عامل هانکوک در انگلستان می گوید. کسب و کارها به دنبال حداکثر رساندن ارزش پول د رهر بازه زمانی هستند و هانکوک با ارائه محصولات قابل اطمینان برای مشتریان خود، هزینه هر کیلومتر را به کمترین خود رسانده است.

“به عنوان یک نتیجه، ما به عنوان رهبر در بازار جایگزینی تایر کامیون در بریتانیا به چشم می خوریم، بنابراین نمایشگاهCV تاریخ مهمی در تقویم هانکوک است”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *